大公產品

首頁 > 文章 > 正文

綁架案主角羅君兒出書披露可怕經歷

時間:2017-05-18 22:20:45來源:大公網

  羅君兒(左)委任圓通財經協助策劃出版新書。圓通財經董事陳民傑(右)表示,感謝羅君兒同所有客戶、媒體機構的支持。

  大公網5月18日訊(記者龔學鳴)羅氏針織後人、Bossini創辦人羅定邦嘅孫女羅君兒,前年遭內地綁匪綁架,轟動全港,幸好最後平安無事,檢察官仲稱讚佢表現堅強、冷靜,個人素質高。事件不知不覺過去兩年,羅君兒不單走出陰霾,仲決定出書,首次披露當時生死一線間嘅可怕經歷,藉此鼓勵讀者要活在當下、愛惜生命,即使身處逆境,都要堅守信念同愛惜自己。呢本咁有正能量嘅書,預計今年7月就會上架喇。

  羅君兒呢次出書,搵嚟上次負責安排記者會嘅圓通財經公關公司,即係全國政協常委唐英年嘅御用公關,協助策劃出版,佢大讚圓通團隊專業、服務到位。而圓通尋日又獲Mediazone出版集團頒發「客戶最值得信賴的度身訂造傳訊服務機構」獎項,圓通財經董事陳民傑就話,感謝羅君兒同所有客戶、媒體機構嘅支持。今後會繼續努力。 

最新要聞

最新要聞

最受歡迎