大公產品

首页 > 新闻 > 正文

買家掃三個牌 期待自駕遊

時間:2018-07-03 03:17:44來源:大公網

  「我買嚟純粹投資咋!當買樓咁,升咗咪放囉!」今年六十歲的良叔,從事飲食業多年,本身有兩個的士牌,最近他斥資123萬元(人民幣,下同),以每個41萬元的價錢購入三個港珠澳大橋兩地車牌,掛在其名下三輛私家車上。

  「我嗰三個兩地牌用咗我同幾個親戚嘅名嚟申請,其中一個係新證,兩個係換牌。」良叔坦言,買入車牌除了因本身不符合申請資格外,另一原因是他看好大橋車牌的升值潛力,「我不嬲都想有個兩地車牌,之前問過皇崗要200萬,西部要150萬,咁貴當然冇買,當知道港珠澳40多萬咪即刻買囉。」

  良叔稱今次買牌是「長線投資」,短期內不會將車牌轉售,也希望透過擁有兩地車牌,滿足在廣東鄰近省份自駕遊的願望。「我一直好想揸自己架車,帶住老婆仔女喺廣東省周圍遊,而家有咗兩地牌後,終於可以願望成真,我希望港珠澳大橋快啲通車,可以喺全中國暢通無阻。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎