大公產品

首頁 > 文章 > 正文

基仔智霖互爆家有「惡妻」

時間:2019-04-15 22:44:46來源:大公網

基仔滿足歌迷超時安哥(大會供圖)

  大公網4月15日訊(記者 陳惠芳)古巨基WE世界巡迴演唱會香港站part 2,昨晚最後一場,基仔請來張智霖任嘉賓,一齊合唱「現代愛情故事」,唱到完場觀眾都不肯離開,不停大叫安哥,結果被罰錢都繼續唱下去,再次出來任歌迷點唱,最終唱到十二點才真正完結。 

  身為嘉賓的Chilam穿上大紅花碌碌西裝上台,連基仔都驚訝,「嘩,你著到咁靚仔呀你!」 Chilam坦言自己一向都是黑白灰,但為了襯基仔,破例揀件花碌碌。Chilam又話,「我剛聽你講嘢,我先知原來你是我前輩喎,你比我早入行一年。我由細聽你歌大啦,前輩。」 

智霖花西裝襯基仔(大會供圖)

  兩人合唱「現代愛情故事」之後,基仔話以前印象中Chilam是一個24小時都靚仔的人,最近這兩年同他愈玩愈多,成日見面,開始更了解佢,發覺他不止是一個靚仔咁簡單,重是一個開心果,經常帶給大家好多歡樂。基仔 : 「Chilam發現重是一個好錫老婆的人。我們有一些地方好相似 ,我記得有一次Chilam來我家玩,我工人姐姐拿了雪糕出來,他靜雞雞行去拿了雪糕之後,就突然聽到阿靚好惡大聲叫 : 「張智霖!你唔好食啦!」Chilam聞言笑住話,「係呀,你咪同我一樣,古巨基其實都係一個飢民!都是成日冇嘢食!」 

  昨晚是尾場,歌迷聽完安哥,都不肯離場,不停大叫安哥再安哥,結果基仔再次出台,令觀眾開心到飛起。基仔手持手提電話出來,先是滿足歌迷需要,清唱《苦浪漫》及《幸福方舟》,繼而全場一齊大合唱《情歌王》作結。 

最新要聞

最新要聞

最受歡迎