大公產品

首頁 > 文章 > 正文

勉港人儲錢吼準時機買樓

時間:2017-07-26 03:15:34來源:大公網

  【大公報訊】記者趙建強報道:未來本港樓價會否更高,呂志和笑說「我答唔到,香港政府都答唔到你」。他承認港樓「越買越貴,但薪水慢加,加啲啲」,相信香港特區政府都想平穩樓價。但本港發展商不買地,卻有內地發展商高追,投地價仲越投越高。呂志和更指有關問題除了香港之外,已經影響其他國家。

  樓價仍會「慢慢上」

  「七、八年前,去日本,覺得樓價好平,但而家日本都貴曬」,呂志和稱,加拿大地價亦被內地房地產商炒高,甚至迫使政府推出好多政策來壓抑。因此,他相信問題並非香港獨有,若要解決,「惟有要政府唔好印銀紙」。

  展望未來,呂志和相信樓價仍會慢慢上,因此港人「真係有需要、儲到錢、夠供樓、自己住,不妨買」。他又認為,以港人的能力,「唔好怨咁多、唔好講咁多,慢慢儲到一個階段,睇準一個機會就可以買樓、供樓」。

  不過,他亦呼籲港人唔好「貪快搶先一步買樓」,個個都想搶先一步,「樓價搶到十萬蚊一呎咪死,唔好制呀!」認為只要等大家條件慢慢進步,「咪買得起囉」。呂志和又以地產商角度稱,當年地價每方呎六、七千元都覺得貴,「後來投到1.5萬,咁點呢?唔做呀?」認為社會向前行,「唔好向後諗,要心開。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎