大公產品

首頁 > 文章 > 正文

何嘉莉誕6.9磅「皇后」

時間:2019-03-10 20:46:49來源:大公網

何嘉莉一家五口樂融融(受訪者供圖)

  大公網3月10日(記者 陳惠芳)預產期於今個月的何嘉莉(Lillian),近兩日於IG出post同一對仔女齊齊做產前舒展運動、又瘋狂食麥當勞,但原來B女已於日前(7日)已經出世了。 

  

這個就是Raina(受訪者供圖)

  已育有一子一女的Lillian之前兩胎都係開刀生產,所以今次都是開刀生B,雖然之前有兩次經驗,但她入手術室前Lillian仍是好緊張,幸「御貨」過程順利,機師老公Gerald都有入產房剪臍帶,Lillian話:「BB重6.9磅,暫時都未睇得出似邊個。」家中多了一個小公主,一對仔女都好心急要見小妹妹,「阿仔見到BB好興奮,今次我冇代送禮物俾哥哥姐姐,之前囡囡出世就有送禮物俾哥哥,但今次我就話將個BB送給他們,就是最好嘅禮物,他們不知幾開心。」問到BB了名字嗎?Lillian就話已經改了英名文叫Raina,「是拉丁名,代表皇后意思。雖然她是家中最細,但我們會當她似女皇一樣,萬千寵愛。 」孻女孻心肝,果真如此。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎