大公產品

首页 > 新闻 > 正文

「黃絲」入境英國 大呻被種族歧視

時間:2021-01-18 04:23:31來源:大公報

  「尋晚入境,直情覺得在警局被盤問一樣,寸到爆!」有「黃絲」在社交媒體大吐苦水,聲稱經英國倫敦希斯路機場轉機去曼城之際,遭到嚟自當地黑人海關工作人員「完全係種族歧視」嘅極度不友好對待。

  該「黃絲」仲話,一家人入境英國倫敦時,畀工作人員炮語連珠咁發問:入境前僅僅預定兩周airbnb,之後要住哪兒?是不是已經賣咗香港寓所,六個月內唔會返香港?太太何時辭職,之前工作嘅公司係香港公司定外國公司?距離第二日早上轉機還有很長時間,晚上住喺邊度呢?帶住18歲以下嘅孩子,要確保孩子安全啊,為人父母難道不應該負責任嗎?「黃絲」形容發問嘅黑人女性「塊面黑到爆」,不斷強調「我未講完唔好出聲」,還話「你哋幾十萬人湧入,我哋國家唔可以消化」……

  針對華人劫案盜竊飆升

  聽完呢個「黃絲」嘅英國機場經歷,有市民喺網上留言話:「完全係種族歧視。」有人就話:「佢哋在英國都算係外來人口,理應有同情心。」亦有市民直指:「(黃絲)去到先至發覺無論白人定黑人,都視佢哋為食物鏈嘅最底層,係唔係好失落。」

  鄭晴嘅一位朋友曾經透露,2015年至2019年間,曼城當地針對華人嘅打劫、入屋盜竊罪案數字飆升,作案者多數係黑人、嚟自東歐嘅移民等。鄭晴想勸嗰啲一時衝動下想移民嘅港人,認真思考嚇,如此山長水遠奔波,面對嘅或者係充滿未知數嘅前景,究竟值唔值得呢?

最新要聞

最新要聞

最受歡迎