大公產品

首页 > 新闻 > 正文

煙頭逐粒執 清潔工斥暴徒沒良心

時間:2020-01-22 04:27:31來源:大公報

  圖:有市民亂扔煙頭,苦了一班清潔工

  【大公報訊】暴亂七個月,外判清潔工工作量大增,有清潔工向記者「大吐苦水」說:「都要做㗎!人得咁多,但人工一樣,周圍都係垃圾,仲要畀人指指點點話點解有垃圾唔掃,我反問不如你嚟做吖!我都希望多啲人做,加多啲人工,但冇,可以點!多謝暴徒囉。」

  今年70多歲周婆婆(化名)是一名外判清潔工,負責太子區一帶街道清潔工作。她說,最討厭的就是清理一大堆暴徒留下的煙頭。「每次暴亂完我就最驚。預咗暴徒周圍掉垃圾,但大件嘅都話可以用掃把掃走,但煙頭最衰,一定要用手逐粒執。」周婆婆直言,每次執起煙頭都有嘔心感覺,質問暴徒「有無良心?」

  周婆婆稱,以往有垃圾桶時工作較輕鬆,但自從食環署收起垃圾桶後,工作變得困難,亦變得繁重。

  「我哋除咗要收返啲垃圾袋外,仲要執埋垃圾蟲亂掉嘅垃圾,垃圾乜都有,有廚餘餸汁,漏出湯汁飯盒等。」她坦言,最近兩個月衛生環境確較以前差。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎