大公產品

首页 > 新闻 > 正文

港東港西\爛蘋果視頻當人雙目失明\鄭晴

時間:2019-09-09 04:23:30來源:大公報

  圖:手持盲人手杖的視障女生,完全不用介紹就知道訪問者是《蘋果》記者,話唔係「打龍通」都無人信

  又有演員出沒注意!爛蘋果再次自爆新聞造假!

  黑衣暴徒星期六在九龍灣德福廣場集會,發動罷買行動,強迫商戶「陪葬」,《蘋果日報》記者在現場採訪了一名手持枴杖、戴着耳機的集會參與者,這位聲稱「本人係律師」的受訪女士強調雙眼失明,但近來經常出現在各類集會前線,希望從學術的角度講解法例,為參與者提供幫助雲雲。受訪過程中,這名「失明女士」不斷語出驚人,揚言早前去過機場但發現那裏人少,又表明自己是「蘋果的fans,仲經常睇直播」……

  鄭晴當場O曬嘴,佢明明話雙目失明,又話「睇直播」?恕鄭晴學識淺薄,唔明佢想玩邊科,真係信佢半成,都雙目失明!

  街坊好熟口面?唔通係百變?

  《蘋果日報》這段「失明人士睇直播」的直播視頻,招來網民奚落。有細心網民指出,這個眼盲女子亦曾和何韻詩一同出現在觀塘直播中。網民Yuky Hui不解:「盲人睇直播,到前線講解法律,咩玩法啊⁈」Vnetenv2說:「眼盲心盲。點解知道係蘋果記者?劇本寫咗。」Tingyau Chow直言:「穿曬煲喇假新聞,我以後都唔會睇《爛果日報》!」

  唔止,還有眼利網民踢爆,一位抱怨港鐵關站的阿叔居然既是九龍灣站嘅街坊,又是太子站嘅街坊,Bohim Lau笑言:「真係萬能街坊」,Mazz Lee就咁話:「老人家,好好過晚年啦,搞咁多無聊嘢做咩呀?」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎