大公產品

首頁 > 文章 > 正文

馮檢基自詡「李克勤」劣評如潮

時間:2018-01-13 03:15:15來源:大公網

  圖:馮檢基

  在樂壇打滾30年的李克勤,最近真是「躺着也中槍」!競逐九龍西立法會補選的民協馮檢基,為人詬病不肯讓路給黨內新人,企圖為了「洗底」,拍片自嘲是「政壇李克勤」,又話自己與李克勤有好多共通點,例如熱愛唱歌、熱愛香港。馮檢基又話,政治好似踢波,反對派需要一個好似他一樣有經驗的中場,「能攻能守」,而非太多前鋒。

  網民嘲似「雲加」賴死唔走

  不過,該片在馮檢基的社交網站一出,立即劣評如潮、罵聲一片,有網民揶揄他是「一個長期無表現,唔交波又唔入波,攬住個波喺自己後場隨時交畀對家,仲唔肯被換出場嘅中場。」甚至有人借用執教英超球隊阿仙奴21年、但戰績每況愈下的法國教練雲加來罵他,「政壇暈加就有你份,賴死唔走」、「輸緊十球,仲唔派前鋒反攻?中場傳到天光學阿仙奴?」

  對於馮檢基究竟入唔入到波,鄭晴就非常疑惑,唯一知道的是,自嘲都可以有反效果,證明他「擺烏龍」都有一手。

  這場「泛民德比」雖然明眼人都知道係一場騷,但仍然火藥味甚濃。馮檢基的對手姚松炎就在Facebook上載馮的選舉傳單,指星期日會有免費旅遊巴接送街坊,嘲諷他說,「基哥嘅安排,相信唔係為咗方便街坊買餸。」

  馮檢基回應傳媒查詢時就「懶大方」地說「任何人都可以坐,姚松炎嘅支持者都可以上我車。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎