大公產品

首頁 > 文章 > 正文

港東港西: 何俊賢孖住鄭泳舜行深水埗墟市

時間:2017-01-05 21:07:15來源:大公網

  

  兩人席地而坐,Vincent分享完搞楓樹街墟市嘅工作,到Steven勉勵返Vincent。

  就快到農曆新年,唔少地區都會有小販、墟市,深水埗區之前就喺楓樹街球場舉辦墟市同嘉年華,今年仲想再添食。民建聯嘅漁農界立法會議員何俊賢(Steven)尋日就同深水埗區議員鄭泳舜(Vincent)一齊視察深水埗附近環境,仲拍片同市民大眾分享。

  佢地兩個行行嚇就去咗九江街。Vincent話,因為區內對乾貨墟市有需求,所以一年幾前就開始喺嗰度搞乾貨墟市。佢地之後去咗通州街睇天橋底嘅熟食墟市選址睇。Vincent同佢講,通州街附近有南昌邨同富昌邨,所以人流夠曬旺。Steven睇完之後話,如果通州街嘅墟市模式成功,第日要搵Vincent去其他地區幫手添。

  鏡頭一轉,兩個人就坐咗喺楓樹街球場地下,Steven話聽咗楓樹街個名咁耐,真係忍唔住要入嚟睇嚇。Vincent見佢咁有興致,都同佢分享嚇之前楓樹街墟市嘅工作。Steven聽完之後就勉勵Vincent,話就算今次搞唔成都唔緊要,之後繼續努力,佢都會一齊加油。 

最新要聞

最新要聞

最受歡迎