大公產品

首頁 > 文章 > 正文

[香港人家]師傅狂鬧你係教緊你

時間:2016-12-04 03:15:20來源:大公網

  圖:葉楚航伉儷與師傅簡炳墀(左一)、騎師巫斯義(右二)合影

  「佢係一個好叻嘅練馬師,又係一個好惡嘅練馬師。」葉楚航曾在五度成為華人冠軍練馬師的簡炳墀(簡Sir)馬房,做了九年助理練馬師,他當時不會想到,自己竟會成為繼簡Sir之後,本港第二位華人冠軍練馬師。談及助理練馬師生活,他說:「開頭幾年鬧得好犀利,有啲事做得唔啱,佢就鍾意喺好多人面前鬧,鬧到你唔知應該點,轉頭就同你講,唔係要鬧你,係教你做嘢嘛。」

  葉楚航說,他與簡Sir的緣分,其實源自一句「早晨」,「我做騎師嗰陣其實冇馬騎,我成日見到佢就好大聲同佢講『簡Sir,早晨』。」他說有練馬師告訴他,見到簡Sir就大聲打招呼,在愈多人的場合,就愈要和他打招呼,他於是更積極的每次見面都大聲和簡Sir打招呼。

  簡炳墀一句話助走出谷底

  「簡Sir當時同人哋講,呢個仔叫乜名,成日傻傻哋叫我個名,做乜鬼嘢?」突然有一天,午覺醒來,簡Sir就叫了他跑五匹馬。翌日見到簡Sir,他急忙道謝,「佢仲同我講,你出邊都冇乜馬騎,到我呢度嚟操下,一日嚟個零鐘啦。」葉楚航不負期望,贏出多場賽事。

  葉楚航的心目中,簡炳墀不僅有知遇之恩,更在他跌進人生低谷時,激發他的鬥志。2002年,葉楚航正式成為練馬師,首兩年成績不錯,不料第三年遭遇滑鐵盧。從未遇過這種挫折的葉楚航,夜夜失眠,一個月就瘦了15磅,「一直到簡Sir打電話過來解釋畀我聽,你呢啲馬唔會一直都咁fit㗎,馬會評分制度就係咁,輸嚇又贏嚇」,簡Sir一語中的,讓他重拾學習熱情,繼續踏實工作。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎