大公產品

首頁 > 文章 > 正文

張明敏領唱《我是中國人》 激發愛國情

時間:2016-10-26 20:48:57來源:大公網

張明敏(前排持咪),陳曼琪(後排持咪)

  大公網10月26日訊(記者龔學鳴)將中國(China)讀作「支那」,青年新政梁頌恆同游蕙禎嘅辱華言論深深咁刺痛咗每一個中國人嘅心。尋日「反辱華 反港獨」大聯盟舉行嘅集會上,近兩萬名來自唔同界別嘅人士及市民,同仇敵愾,唔單止對梁、游狠狠斥責,亦牽起咗大家嘅愛國之心。

  集會過程中五星紅旗不斷舞動,「中國人,不可辱」、「民族敗類,滾出中國」嘅口號震耳欲聾,與台上發言人士嘅斥「獨」講話遙相呼應,愛國情緒持續高揚。

  「沉默不是懦弱,忍耐不是麻木」,「忍無可忍的時候,我會挺身而出!」集會尾聲果陣,由「愛國歌手」、港區人大代表張明敏領唱其著名作品《我是中國人》,更將愛國情緒帶至高潮,無論台上台下、識唱唔使識唱嘅都隨住音樂或唱或哼,尤其去到最後一句:「我不管生在那,我是中國人;不管是在何處,誓做中國魂!」作為大會主持嘅香港中小型律師行協會創會會長陳曼琪更難掩心中情緒,一度激動落淚。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎