大公產品

首頁 > 文章 > 正文

梁天琦屈完記者再扮受害者\鄭晴

時間:2016-09-30 03:15:21來源:大公網

  圖:梁天琦擘大眼講大話,屈完記者再將自己包裝成受害者

  「本土民主前線」梁天琦奢華生活同幕後金主嘅真面目,相信讀者近日睇過《大公報》都知多咗唔少,但佢日前接受某傳媒訪問提到我哋記者早前追訪嘅經過,就明顯同事實不符囉,鄭晴都想喺度澄清返,以正視聽。

  首先呢,我哋根本就無好似佢講到「跟蹤我家人,知道他們去過哪裏,做過什麼事,又知道我的親戚住在哪裏……都是以我家人作為威脅對象」咁樣,咁之前梁天琦透露全部家人已移民,我哋本住求真精神發掘真相,再向當事人提問求證,本身係傳媒應有之義,整個提問係基於新聞事實,網上有片為證!

  報道針對梁天琦嘅誠信

  我哋想強調返,成件事都係圍繞梁天琦作為一個政治人物嘅誠信何在,對於唔係公眾人物嘅梁爸爸亦都無公開佢嘅全名。再者,唔該搞清楚先後次序!係我哋收到風話梁天琦搬咗去月租兩萬起嘅太古豪宅康蘭居在先,至派同事去追蹤,並唔係佢講到好似被傳媒追訪至被迫搬屋囉!咁識擘大眼講大話,屈完記者再將自己包裝成受害者,難怪連鬧佢做「政棍」嘅黃毓民都要甘拜下風。

  仲有,梁天琦喺訪問入面話會「退居幕後」為游蕙禎同梁頌恆提供論述,但又話議會內受結構所限,可以做的很少,咁當初又點解係都要參選?講到尾咪又係為咗16萬收入,就正如梁爸爸早前所講,「入立會一個月16萬,若做到議員好過當差!」真係「知子莫如父」!不過經一事長一智,梁天琦自認「能力未到」或會進修,都總算有啲自知之明。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎