大公產品

首页 > 新闻 > 正文

現場直擊/乘客:轉乘安排混亂

時間:2022-12-06 04:23:41來源:大公报

  受港鐵列車「甩卡」事故影響,昨晨至正午時間調景嶺至康城站及寶琳站暫停服務,大批乘客需轉乘港鐵免費接駁巴士或其他交通工具。現場所見,調景嶺站外等候接駁巴士處及附近巴士站一帶大排長龍,一片混亂。

  文員陳小姐(小圖)幾經波折才抵達將軍澳站,她激動地抱怨:「我喺調景嶺站落車轉搭接駁巴士,等車嘅人多,條隊勁亂,職員嘅指示又唔清唔楚。到上咗車,接駁巴士個司機仲要無通知我哋到站落車,我同幾個乘客要喺下一個站再轉的士兜返轉頭去將軍澳,搞到遲咗成個鐘!明明都遇過咁多次事故啦,啱啱先甩過門,點解啲嘢都係安排得咁差,無進步過囉!」

  康城街坊:太倚賴港鐵

  事故發生後,大批乘客需徒步沿路軌疏散,列車及隧道內烏燈黑火,十分危險,兩名女子在康城站與將軍澳站之間感不適需送院治理,其中一人為孕婦。涉事列車被拖走後,將軍澳綫約下午12時半陸續恢復通車。

  康城街坊兼長者貴先生和貴太表示:「好彩我哋今日唔使去覆診,港鐵壞咗都唔知點出去,如果要我哋咁樣行落路軌、迫排隊,真係死畀佢睇啊!政府太倚賴港鐵,應該認真考慮在將軍澳第137區康城呢邊整條海底隧道連接港島東,唔好只係靠港鐵!」

  另一名受事故影響出行的家長何女士則認為,港鐵接連發生事故更不應該加價。有女街坊與兩兒子經將軍澳站步出,無奈地表示中午返半日學的兒子放學時未恢復通車,唯有轉乘巴士,遲了20分鐘才能返回將軍澳。 大公報記者葉浩源

最新要聞

最受歡迎