大公產品

首页 > 新闻 > 正文

茶客毋懼疫情 「嚟開有感情」

時間:2020-07-12 04:23:27來源:大公報

  圖:酒樓表示,疫情轉趨嚴峻,除非雙方茶客樂意搭枱,否則盡量不會安排\大公報記者攝

  【大公報訊】記者胡家俊報道:新一波疫情下,有人居家避疫,有人則如常飲茶。對於酒樓熟客郭先生而言,疫情「冇咩好驚」,昨日如常到倫敦大酒樓嘆茶;他稱飲茶已是生活一部分,「嚟慣咗,唔嚟又無節目。」

  年過八旬的郭先生笑意盈盈,但談得興起時,會忘記戴口罩。他笑言:「我哋幾十歲冇得擔心,我日日都嚟,疫情更嚴重時都嚟,嚟開有感情。驚咩吖,幾十歲,夠期啦我呢啲,哈哈!」

  他稱本來有位朋友每日都搭枱,大家暢談天南地北,「一齊飲飲食食,日日都見面,咩問題都會冇。」但疫情下,朋友決定暫時不上茶樓,郭先生昨日只一人獨坐,略感寂寞,「我有七個仔女,疫情佢哋驚唔驚?理得佢哋啦,住到咁遠……」

  搭枱茶客孔氏夫婦認為,酒樓環境較茶餐廳安全,因為茶餐廳較狹窄侷促,容易傳播病毒。他們認為大家通常食飽才會戴上口罩,其間一定口沫橫飛,有播毒風險,因此覺得酒樓為茶客所設的膠板很貼心,令茶客較安心。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎