大公產品

首页 > 新闻 > 正文

黑暴燒垃圾桶發泡膠旺角播毒

時間:2020-03-02 04:23:27來源:大公報

  圖:疫情嚴峻,但黑衣暴徒前晚在旺角堵路縱火,搞到遍地垃圾,仲焚燒發泡膠釋放有毒氣體/大公報記者攝

  齊心抗疫係全城市民目標,偏偏暴徒就喺呢段時間又出來搞事。黑衣暴徒前日在旺角一帶堵路,仲用垃圾桶、木板、竹枝、發泡膠箱等築成路障,又到處縱火。暴徒完全罔顧衛生,居然將垃圾桶隨處拋擲。現場所見,彌敦道等鬧市馬路上散滿垃圾,一地口罩,大大增加咗病毒傳播的風險。焚燒發泡膠、雜物等更會釋放有毒氣體,毒害旺角一帶的街坊。鄭晴冇眼睇!

  有被捕紀錄應無份

  即使警察拘捕咗涉事暴徒,但市民仍感到鬱悶,因為啲暴徒只要年滿18歲,就可以取得預算案派發畀市民抗疫的一萬元應急錢。大批網民憤憤不平。「黃昏原始的工人」指出:「暴徒放火破壞唔使賠,政府仲派錢畀佢哋?」「Oscar Yeung」稱:「有被捕紀錄應凍結/取消10000元。」Horace Hong亦指出:「政府派錢唔應該派畀啲曾經被拘捕過,涉及參與任何反政府人士。」

  全國政協副主席梁振英就在社交網站帖文說,他早前向零售界請教,「疫情過後香港的零售業可以翻生嗎?」佢朋友就答:「老闆都打定輸數,點知班『攬炒』死仔會唔會翻轉頭?」果然,疫情未結束,「班死仔」就翻轉頭繼續攬炒。CY慨嘆,疫情過後,旅遊和零售業繼續衰退,牽連廣告業、傳媒業等都衰退。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎