大公產品

首頁 > 文章 > 正文

移英港人稱健康原因迴流 搵同路人「執手尾」遭公審

時間:2024-04-15 11:39:13來源:大公文匯全媒體

  正所謂「身體最誠實」,愈來愈多移英港人陸續迴流香港,最近就有一名移英港人發文話因健康原因迴流,雖然迴流是個人選擇,但樓主卻要同路人「執手尾」,幫佢頂租喎。不少網民都佢揶揄「冇骨氣」、「咪扮嘢啦!捱唔住咪出聲囉,詐病搵鬼信」、「又係嗰啲英國冇錢醫病返嚟香港搲嘅精英」。

  該名移英港人在社交平台的移民群組發文,自稱「因健康原因本人迴流香港,現轉租所住單位,租約簽咗半年至9月10號,轉租日期好是4月中。」他列出地址,指是「一座Building share幾個廁所同廚房,單位包傢俬,搭巴士25分鐘到市中心」。

  帖文遭到同路人公審,直指「移民英國,就係英國人啦,應該在英國就醫,返中國香港用服務會唔會冇骨氣咗啲呀」、「又話英國醫療好,做乜返香港醫病呀!所以都話身體最誠實,勸喻香港政府,快啲取消BNO申請者身份證啦」。

  不少網民認為單位條件唔吸引,「share廁所同廚房?搵鬼租」、「要share廁所同廚房,咁佢都幾窮下喎」、「住到要share廁所,香港劏房都獨立厠所啦」。

  有網民就分析香港和英國的醫療分別,認為「可能咪又係因為錢囉!如果係一般長期病患,用轉普通嘅藥,在香港公營醫療繫統之下,港幣$50蚊覆診一次就已經有三個月藥,在外國醫藥分家,點都唔係港幣$50蚊!大鑊嘢,15分鐘內就有救護車,唔使半個鐘就到醫院急症室......以往身在福中不知福,今時今日迴流都唔緊要,最緊要就係收嚇把口,夾起條尾做人做事,唔好又要攞中國香港政府着數,又要唱衰中國香港政府就得喇」。

最新要聞

最受歡迎