大公產品

首頁 > 文章 > 正文

投考警隊人數不跌反升 網民:阿Sir和Madam我哋撐你

時間:2021-01-14 14:18:04來源:大公文匯全媒體


反修例風波後,投考人數不跌反升。早前元朗警區第12刑事調查隊主管Yan接受傳媒採訪時表示:「自己在做會計的時候,生活比較刻板,每年做的事都差不多,做了3年因此想轉做一份有挑戰性的工作,於是去做了空中服務員都係做咗3年。後來投考督察,除了覺得做督察有挑戰性之外,覺得警隊有更好的晉升空間,以及更好的發展機會。」Yan加入警隊5年,面對過去一年多嘅社會事件,佢冇選擇退縮,屋企人都好支佢持繼續做。

貼文引起熱議,網民「楊貝莉」大讚:「支持香港警察,感謝加入警隊為民服務,守護香港!」「邱光玉」亦讚:「鼓勵有志青年加入警隊工作。」「Billy Chan」都話:「香港警隊, 未來增加人手, 增加裝備, 簡直就係超級無敵!以後繼續守護香港市民!佩服香港警察,堅毅不屈,服務社會嘅專業精神!支持阿Sir/Madam!繼續加油!」


最新要聞

最新要聞

最受歡迎