大公產品

首頁 > 文章 > 正文

民記睇世杯 約埋齊齊嗌

時間:2018-06-22 03:15:19來源:大公網

  圖:世界杯咁刺激,睇到魚子醬都唔記得擺入口

  「登、登、登、」!世界杯分組賽踢得火熱,東道主俄羅斯與同組的烏拉圭已率先出線,摩洛哥就成為B組最快Out一隊,不知各位政界球迷眼光準不準?有網民調侃,民建聯近日似乎做了「明燈」,好似上周四名立法會議員如梁志祥、鄭泳舜、陳恒鑌及柯創盛熱捧的阿根廷,以及陳克勤、葛珮帆撐的德國隊,開場似乎都踢得不多好。

  等等等等 等美斯「復活」

  不過,民記的「燈」都不是盞盞「亮」!周浩鼎、劉國勳和張國鈞支持的英格蘭,與何俊賢撐的比利時就雙雙於首局勝出。張國鈞(Horace)仲好客觀對鄭晴話,自己晚晚都睇世界杯,按照現時各隊表現比利時可看高一線。至於柯創盛(柯仔)就同梁志祥(祥哥)一樣,最愛阿根廷,但兩人都話對隊長美斯表現失望,後防亦很有問題,希望這些問題都會改善。

  會不會約朋友一齊看世界杯決賽?這三位球迷就梗係話會啦!柯仔笑言,暫時都是一支公在家裏睇,之後可能約埋民建聯的地區幹事一齊睇,地點可能是酒店,而大家同聲為入球歡呼喝彩,火熱好多。祥哥就推介去深圳走一轉,話現時港人上去方便,那邊好多茶餐廳都直播世界杯,食物又平又抵。

  Horace又如何?佢老早在世界杯開鑼,已和十多名民建聯港島區新任幹事去朋友開的酒吧睇波。佢對鄭晴講,一邊睇一邊交流地區事務,氣氛相當好。不少民記兄弟知道後,話要學下Horace,希望決賽時,一大班民記黨友去Ann姐(蔣麗芸)家,邊睇波邊交流!

最新要聞

最新要聞

最受歡迎