大公產品

首頁 > 文章 > 正文

反對派支持者亦狂鬧:「冇外交冇經濟你食穀種」

時間:2017-11-10 03:15:08來源:大公網

  【大公報訊】記者冼國強:加泰羅尼亞事件全球關注,本港網民同樣議論紛紛,有人將「加獨」與「港獨」相提並論,認定必失敗告終,就連反對派支持者也懂得反問,「加獨」對西班牙有何經濟利益?認為就算加泰獨立也絕對不會得到西方國家承認,沒有外交,沒有經濟只能夠「食穀種」。

  網媒「HKG報」昨在社文網站發表題為「加泰獨立一鑊泡 國際標準有辦你睇 建制轟反對派咪再播獨累香港」的文章帖文,引來超過500人讚好和分享,網民Yee Wah Cheng留言:「人哋咁大嘅地方都獨唔到,你香港咁細小有何德何能學人講(港)獨呀,笑死人冇命賠!」;網民Prescott Chan指出「要獨立成國,需要天時地利人和,唔係呢班低級政棍『話』就得。更何況,而家全世界只有香港有特殊地位,應該以中國為後盾/支持,積極推進發展,才是王道!」

  反對派激進網媒「熱血時報」,一直緊追加獨事態發展,但有網民在其留言版中指出加獨問題所在。網民Chi Shing Tsang直言:「(加獨)對西班牙有咩經濟利益?」;網民Ng Kit強調:「唔好以為西班牙等同南斯拉夫,加泰獨立係唔會得到西方國家承認。」另一網民Jonathan Wan也反問:「(加獨後)你點入歐盟?用什麼貨幣?新建國的國民如何出入境?關稅?冇外交冇經濟你食穀種啊?」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎