大公產品

首頁 > 文章 > 正文

何啟明實測搭高鐵 證譚文豪抹黑\鄭晴

時間:2017-08-11 03:15:14來源:大公網

  圖:何啟明話譚文豪純粹係夾硬搵啲理由嚟抹黑佢

  工聯會立法會議員何啟明最近上載咗幾條短片,實測而家由香港往返廣州係有幾咁唔方便,點知公民黨立法會議員譚文豪就拍片試圖還擊,仲話何啟明硬銷高鐵喎。有過親身體驗嘅何啟明就梗係理直氣壯咁駁返轉頭話,譚文豪條片講嘅所謂理據好薄弱,純粹係夾硬搵啲理由嚟抹黑佢,實在幼稚。

  何啟明喺今個月初進行實測,用咗近三個鐘先至由西九龍總站附近嘅柯士甸港鐵站,去到廣州南站;之後佢選擇由廣州東站返柯士甸站,時間就更長,差唔多用咗成四個鐘。不過,譚文豪就拍片質疑廣州南站位置偏僻,又質疑何啟明無向公眾交代,由廣州南站去廣州東站用咗幾長時間喎。

  「去廣州唔一定淨去天河區」

  何啟明就話,譚文豪嘅「盲點」係覺得「一定要廣州東站先算係廣州嘅市中心」,但廣州明明就好大,「遊客都會沿路去玩啦」,點會將由廣州南站去廣州東站嘅時間都計埋入實測嘅車程?佢又話,去廣州唔一定淨係去天河區,正如去香港都唔一定淨係去中環。

  對於譚文豪嘗試由福田站直接買去廣州南站嘅高鐵車飛,何啟明就坦言,呢個係「最落後嘅方法」,「肯定上網預約咗先啦!」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎