大公產品

首頁 > 文章 > 正文

六歲兒:爸爸去咗邊?

時間:2017-03-24 03:15:17來源:大公網

  圖:林鄭月娥在田心消防局弔唁區內對邱少明表達敬意\大公報記者周慶邦攝

  【大公報訊】記者周慶邦報道:消防總隊目邱少明遺孀、六歲獨子、母親等家人,昨午偕同近60名邱的同袍,在馬鞍山郊野公園進行路祭。只有六歲大的邱小朋友,對於爸爸離世,好像一臉茫然,他於壇前雙手合十默站,輕聲問母親「爸爸去咗邊?」令聞者鼻酸,其他親人亦哭起來,及至道士吹響招魂號,小孩子喊道:「爸爸返嚟啊」,場面哀傷,鐵漢亦忍不住用手拭淚。

  外甥女:望一家齊齊整整

  邱少明外甥女,剛在東京旅遊,前日獲悉舅父殉職噩耗後,遂將社交媒體的頭像變黑,及留言稱:「……睇報道見到舅母同媽咪喊到對眼腫曬,非常非常心痛難受。我舅父生前係一個100分既(嘅)好Daddy,好好既(嘅)老公。我多希望舅父唔好做英雄,唔洗(使)蓋區旗安葬皓(浩)園,一家人整整齊齊。」

  她續稱:「舅父係電單車發燒友,10歲果(嗰)年佢就帶我坐佢後座遊車河,從此以後我就好喜歡快既(嘅)感覺,細個見佢做消防員,覺得救人好型,大個左(咗)我又立志要做幫人既(嘅)工作……希望更多人可以幫助到仲在世既(嘅)人。感激不盡,多謝大家。」

  與邱少明一同駐守田心消防局的總隊目李世勇表示:「意外我哋係無可避免,時刻保持警覺,呢個就係我哋嘅職業。」李說邱的體能好,做事認真嚴格,滅火時很照顧後輩。去年參與淘大迷你倉四級火撲救時,邱曾提醒同袍要多加小心。李說畢忍不住用手掩臉拭淚。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎