大公產品

首页 > 新闻 > 正文

孝順女:送唔到藥畀公公婆婆 好擔心

時間:2020-10-28 04:23:23來源:大公報

  圖:靜儀立即北上探望在深圳的親人\大公報記者方學明攝

  「我份工根本唔容許14日強制檢疫」

  「我60幾歲公公、婆婆住喺深圳,佢哋有胃病,(新冠肺炎)疫情前,主要靠我每個月大約兩次去深圳探望兩老,攞藥畀佢哋,但而家去唔到深圳,佢哋啲藥食曬,我好擔心佢哋健康。」21歲的靜儀心急如焚,坦言恨不得馬上通關,讓她立即北上探望在深圳的親人。

  就政府昨日公布11月放寬內地港人抵港強制隔離安排,靜儀認為是好開始,但她更希望香港疫情早日受控,讓她北上深圳也不用接受強制隔離,「如果放寬埋港人北上限制就最好。」

  在金鐘上班、任文職人員的靜儀,自小由公公婆婆湊大,和他們關係最好,兩老過往不時申請簽證來港,逗留一個月,而她一有時間就北上探望兩老,順便消遣,「我住粉嶺,去深圳好方便,每去一次(深圳),除咗探望公公婆婆,亦會喺深圳消費,例如同朋友唱K、食飯等。」

  她稱深圳消費較香港便宜,種類也較多,舉例唱卡拉OK,在深圳消磨一個下午,人均消費只約50元人民幣,在香港則起碼300元。她坦言,過往放假寧願去深圳也不願留港。

  但疫情肆虐,她已有超過九個月沒踏足深圳,雖曾考慮為了北上,接受14天強制檢疫,但為了工作,最終打消念頭,「我份工根本唔容許,為咗去深圳,攞最少14日,甚至28日假期,唔合乎邏輯。如果為北上等於要辭工,我做唔到。」

  靜儀說,最擔心公公婆婆的健康,他們患高血壓及糖尿病,並需服食胃藥治療胃病,但胃藥已經吃光,「我好驚佢哋有事,佢哋食嘅胃藥,係我每次喺香港預先買下,再逐啲逐啲北上攞畀佢哋。而家攞唔到藥上去,好擔心。」

  靜儀與父母及兩個妹妹一家五口同住,為帶藥到深圳一事,曾經召開多次家庭會議,始終沒有結論,「爸爸、媽媽同我要返工,妹妹年紀細,唔放心佢(妹妹)一個人喺深圳接受隔離。」說時,靜儀眼泛淚光,只望早日全面通關。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎