大公產品

首页 > 新闻 > 正文

紅磡土瓜灣街市重開 魚檔劈價生意仍跌九成

時間:2020-08-09 04:23:31來源:大公報

  圖:紅磡街市重開,但近半數檔販不做生意,相當冷清\大公報記者伍軒沛攝

  【大公報訊】記者伍軒沛報道:爆發新冠肺炎確診群組而關閉清潔消毒三天的紅磡街市與土瓜灣街市,昨日重開,但相當冷清,街市加裝體溫量度器,並擺放空調機幫助通風。有魚檔劈價至十元一條魚尾,依舊無人問津,慨嘆「我來開檔都要勇氣!如果唔係為交租,我都拉閘唔做!」

  在紅磡街市,入內的人均須先量度體溫,街市內每層都加設了五至六台空調,加強空氣流通,室內明顯感覺到涼風陣陣。不過,記者在街市角落仍見到老鼠亂竄的蹤影。

  街市內近半數檔戶閉門不做生意,買餸人潮也大減。魚檔負責人冼先生認為,市民對街市失去信心,「一個街市爆一單都不得了,呢度爆十幾單,唔好話市民。我來開檔都要勇氣!如果唔係為交租,我都拉閘唔做!」冼先生說,平常一日劏售逾百條魚,昨日生意跌至不足一成,慘淡情況超過預期,「做足一日,只劏七條魚,租都未夠交!雖然預咗生意會差,但真係無諗過差到咁。」為救亡生意,他將平日賣18元的魚尾,劈價至只售10元,更說客人議價八元也有交易。

  街坊劉太稱,紅磡街市關閉後,在超市「捱貴餸」兩天,已經「頂唔住」,唯有戴上面罩、手套等「全副武裝」到街市買餸,她隨身帶備酒精搓手液,方便碰完任何東西後馬上消毒雙手。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎