大公產品

首页 > 新闻 > 正文

扮大肚婆唱野狼Disco 何啟明諷泛暴派拉布害民

時間:2020-01-22 04:25:42來源:大公報

  圖:何啟明扮「懷胎十月」大肚婆唱歌訴苦水\視頻截圖

  紅遍網絡的洗腦歌曲《野狼Disco》不斷被網民翻唱,向來喜歡扮鬼扮馬的工聯會立法會議員何啟明又點會放過?他昨日在社交網站上載MV《啟明Disco》,歌詞緊貼時事,提到公務員加人工、十四周有薪產假、打工仔保飯碗等等,輕鬆幽默之餘,又代表基層打工仔女一吐對立會泛暴派的不滿。

  歌詞到肉 笑中帶淚

  啟明在MV中除了本色出演,還分飾多角。一開始穿背心、戴安全帽扮地盤工人,打電話去何啟明議員辦事處話自己「無嘢做」,批評立法會低效,「做唔到嘢就執咗佢喇」。

  之後啟明又化身大肚婆,摸着「懷胎十月」的大肚唱歌訴苦水:「肚裏嘅B,就快要出世㗎喇,得嗰十個禮拜點夠我減肥啊?十四周嘅產假,究竟幾時有㗎?返工對住老闆,係好慘㗎。」之後再扮剛失業的辦公室職員,表示市道不好,家中有老又有嫩,「失業援助基金,快啲派畀我啦」。

  鄭晴同不少網民一樣,睇完啟明七情上面的表演同搞笑歌詞,都笑到噴飯,但歡樂過後,卻為暴亂七月及泛暴派不斷在議會「拉布」之下,基層打工仔的慘淡現狀心酸,真可謂「笑中帶淚」。大家如果有興趣,不妨去睇下啟明的精彩演出。

《啟明Disco》MV網址:

https://fbwat.ch/1bioSgThwGAhZV5z

最新要聞

最新要聞

最受歡迎