大公產品

首页 > 新闻 > 正文

寶靈街販商:示威者好自私唔顧人感受

時間:2019-06-24 03:12:17來源:大公報

  圖:寶靈街販商協會主席譚潤華(右)與副主席岑桔祥支持政府施政

  【大公報訊】「我覺得示威者好小朋友,係要逼每個人同佢食同一道菜,一唔滿意就掃曬食物落地,好自私同唔顧別人感受。」寶靈街販商協會主席譚潤華接受《大公報》專訪時說,部分示威者做出暴力衝擊的行為,上周圍堵警察總部、政府大樓的行為更是「離譜」。他稱小市民不希望政局動盪,民不聊生。

  「警察係保護我哋市民生命財產,從來只有罪犯先至與警察為敵,我唔明點解有人要包圍警總,仲好涼薄咁侮辱警察,甚至唔畀警察進出執勤。」47歲的譚潤華育有一名八歲兒子,他稱近日發生多次街頭暴力衝擊,社會上充斥歪理,教導兒子時更要讓他明白是非黑白,要有獨立思考能力,「愛國點解唔啱?擁護外國點解啱曬?」

  政府出招刺激消費利民生

  「係咪一定要使用暴力同包圍呢?」譚潤華稱,過去數十年,香港社會上不時有爭議的議題,但都是和平理性討論,「當年赤鱲角建機場,都有好多人反對,話遠話貴話嘥錢,但而家邊有人反對?」他稱政府就逃犯條例修訂已經讓步,示威者卻咄咄逼人將暴力行動升級。

  譚潤華稱支持政府施政,「我做小販為例,服務對象是基層,五年前『佔中』發生後,市民消費意慾大減,我哋生意跌近一半,經營辛苦,政府近年推出交通津貼、寬免小販牌費等,幫助消費意慾回升,我哋環境好咗。我唔想政局再動盪,令到民不聊生。」

最新要聞

最受歡迎