大公產品

首頁 > 文章 > 正文

欲攜$370萬一家4口移英 港男憂人生路不熟好徬徨

時間:2024-04-17 11:24:36來源:大公文匯全媒體

  又有人聲稱為為下一代教育移民!在港已做到老細級的港男,計劃兩年後,帶住370萬一家四口移民到英國,但心情卻非常忐忑,遂發文向網民求教,「想八卦知道大家當初大約帶約多錢嚟英國」,更設立的投票活動。雖然獲不少網民積極回應,惟樓主卻慨嘆「唉,我都唔知啊,人生路不熟,為整個家庭做咁大決定,多少有啲徬徨」。

  該港男早前在fb群組「曼徹斯特香港谷 英國 曼城 香港人」發文,打算2026年一家四口移英國,但對在英置業、日常生活開銷無乜概念,想八卦知道大家當初大約帶約多錢嚟英國,畀我有個預算,了解下落地之後有乜大錢要使,未來要留多少先可以穩健落地生根。樓主更設立的投票活動,以100萬內至900萬以上為選項,綜觀投票結果,依次為帶100萬內、500萬—700萬和100萬—300萬。

  樓主透露,移民主要是為孩子的教育著想,同太太都一路有研究,準備買物業預180萬至220萬元(港元,下同),前期開銷為20萬元以內,流動現金預100萬元,「如果今年年底走的話,350-370萬我哋都應該籌措到,所以都會full pay買樓」。

  樓主提到,因為自己仍在香港做生意,要安頓好公司同夥記先可以行得開,另一方面在港物業都要間時放售套現,所以想預鬆少少時間,畀一年多的光陰籌謀移民,「其實主香港呢邊生意可以generate passive income嘅,3至5萬吧,所以都不急於一落地就搵工作」。

  樓主慨嘆「家家本難念的經,四個老人家,點勸都唔走,我響白港又盤生意養緊幾廿個夥記,唔係話走就走」,樓主表示,希望盡孝留耐少少陪「四大長老」,而且公司又要少少時間安排交接,物業又未係最佳套現時機,直言「面對人生咁大決定,難免徬徨」。

  帖文獲不少網民回應,有人認為「豐儉由人,所以好難一概而論」、「帶幾多錢過嚟冇意思嘅,你不如問下每個月支出好過啦,我點知你每個月使幾多錢......」、「每個人都唔同,你過嚟繼續撈定退休,細路讀公立定私校,你住邊個埠,已經爭好遠」。不過,有網民語重心長表示,「其實最唔好係賴老人家令人去唔到。自己想去又話小朋友讀書好!」

最新要聞

最受歡迎