大公產品

首頁 > 文章 > 正文

攬炒派做騷 煽寄「中秋卡」慰12人蛇

時間:2020-09-18 10:35:06來源:大公文匯全媒體

攬炒派「政棍」成日掛住搞大龍鳳抹黑內地,但對搞出事嘅「手足」就一於少理。好似近日內地同台灣都有「手足」偷渡唔成被拘留,「抗爭派」荃灣區議員岑敖暉同「獨」人鄒家成近日就發明咗「中秋卡」,話要發起「一人一Postcard(明信片)」,喺中秋節前送卡畀關押喺內地嘅12人蛇。唔少有心嘅「手足」就醒起:「唔係17個咩,哦,台灣捉×左(咗)去就唔理,唔當人係『手足』。」

香港國安法實施後,畏罪潛逃嘅「手足」特別多,唔少都着草唔成。其中,12人蛇早前就喺內地海域俾廣東海警截獲,現正俾深圳市公安局鹽田分局依法刑事拘留。有台灣記者則於早前踢爆,有五名着草台灣嘅「手足」俾台灣當局扣留成兩個月都音信全無。不過,雖然都係「手足」,台灣嗰五個就無人問津,12人蛇就日日俾攬炒派拎嚟做騷,真係同人唔同命。

岑敖暉鄒家成煽寄卡送暖

偷渡人蛇畀人當場截獲,唔少有心嘅「手足」都好擔心。岑敖暉同鄒家成日前就發起所謂「十二手足中秋送暖行動」,號召班「黃絲」寄「中秋卡」畀12人蛇送暖喎,仲話要四圍搞「街站」。攬炒派九龍城區議員李軒朗、油尖旺區議員朱江瑋等都話要搞埋一份,連前「香港眾志」秘書長黃之鋒(河童)都和應咁話:「即使『手足』收不到信件……寄信到看守所仍然有用。」

不過,網民「Gary Chan」就醒起應該漏咗五個喺台灣音信全無嘅「手足」:「唔係17個咩,哦,台灣捉×左(咗)去就唔理,唔當人係手足。」「Edwin San Sin」就押埋韻:「十二手足難忘記,五個手足由佢死!」

唔少網民亦覺得攬炒派根本就冇心關注嗰五個「人間蒸發」咗嘅「手足」。「Peter Wong」就話:「5個做咗condom(用完即棄)啦!」「Sam Sham」就笑言:「好彩去咗大陸,否則去咗台灣,連比(俾)人拉咗都唔知了。」

容樂其譏想「害死手足」

有網民都覺得就算寄「中秋卡」畀12人蛇唔止冇用,反而仲會適得其反。《輔仁媒體》總編輯容樂其就喺其Facebook專頁發帖,講笑話:「要幾想嗰12個人死,先會發起叫人寄信俾(畀)佢地(哋)。」仲「hastag」(標註)「已經變左(咗)馬騮戲」。「Peter Yip」則揶揄:「寄信記得寫埋回郵地址咁就可以連自己都搞埋。」

「Ka-Yu Boss Chu」就好「中肯」咁講:「佢地(哋)只係想做D(啲)野(嘢)令自己感覺良好。佢地(哋)只係諗自己,無諗過幫12人,亦無想佢地(哋)死,係諗都無諗過。」

「Jimmy Wong」就解釋返點解攬炒派成日掛住做騷:「騙徒慣用手法,仲話寄卡比(畀)12門徒,見到無得見,寄卡點會收到呀!停一停,諗一諗,搞咁多花臣,目的又騙捐獻或眾籌錢,到時又帶錢逃之夭夭,過往曾出現好多個喇!」





 

最新要聞

最新要聞

最受歡迎