大公產品

首頁 > 文章 > 正文

張國鈞黃定光 進軍服務小西灣

時間:2017-06-26 03:15:12來源:大公網

  圖:民建聯立法會議員張國鈞同黃定光嘅地區辦事處又開幕 大公報記者林良堅攝

  民建聯立法會議員張國鈞(Horace)和黃定光(象哥)嘅地區辦事處又開幕啦!上兩個星期係漁灣邨辦事處,今次就係小西灣辦事處。主禮嘉賓、政務司司長張建宗致辭時話,自己返小西灣好似返咗老家,因為佢係早年東區最後一期嘅民政主任,而Horace加入行會,加強民建聯與決策系統的溝通和影響力,象哥加Horace就係一個真誠為港嘅組合。中聯辦港島工作部副部長范克勝話,識咗Horace十幾年,睇住佢成長,祝賀佢成為行會成員,民記一直真誠為香港。

  致辭嗰陣,大家都好齊心咁感謝前立法會議員鍾樹根!民記主席李慧琼話,民記可以喺漁灣邨同小西灣不斷壯大,首先就要多謝樹根,因為佢好早就喺度開拓,打下良好基礎。

  Horace就話,與樹根哥關係好好添。今個星期係Horace生日,樹根哥一早約咗佢食生日飯,仲早過老婆。佢哋兩個不時會食飯,樹根哥仲會教佢點樣喺地區工作。

  象哥就話,小西灣有接近10萬人口,宜家有多條巴士路線,成果實在得來不易,會繼續深入社區聽街坊意見。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎