大公產品

首页 > 新闻 > 正文

美孚隔離營獲好評:住酒店咁好

時間:2020-02-16 04:23:15來源:大公報

  圖:Kelvin抱起年邁母親離開旅遊巴\大公報記者攝

  「我走難形式入去咋喎,入面真係OK,我畀B+至A-啦!」青衣長康邨康美樓的低層A07住戶Kelvin,對轉作檢疫中心的饒宗頤文化館內的「翠雅山房」評下高分,笑言沒想過入住隔離營好似「住酒店咁好」。他強調,被隔離者不會有機會傳染在山下的美孚居民,呼籲公眾不要為反對而反對。

  Kelvin數日前與家中需坐輪椅的70多歲母親馮女士、兩名年幼兒子,被安排入住翠雅山房隔離,獲准同住一室。他接受大公報記者訪問時稱,這幾天「住酒店咁樣,只係無咁高級。」先談飲食,除了有豬扒、豉椒排骨飯等多項選擇,「三餐送到房,有人敲門,我攞入房慢慢食」,他更可聯絡職員索取杯麵、餅乾充飢,職員絕無「托手㬹」。他每日最主要「工作」是見醫生、探熱兩次,及提供口水樣本作化驗。「我帶埋部PS4(遊戲機),都算過得係咁啦,有機打。」

  隔離者:不會傳染山下居民

  對於入營後左鄰右舍可能是「感染者」,Kelvin媽媽馮女士說不擔心,「我日日睇住個電視,知道邊啲(鄰居)有感染到、邊啲無,我每一日就係由天光睇到天黑,播住電視新聞。」她稱這幾天隔離生活,難得地「可以一家人喺同一間房,一齊食飯傾偈」,想來亦算不錯。

  被問到隔離營有何需改善,Kelvin想了片刻也想不出,「真係OK,算係咁,我走難入嚟㗎咋。」他強調,隔離營防疫措施足夠,不會「傳染」山下的美孚居民、荔枝角收押所,希望市民明白「真係唔會傳染到人哋,就算有病菌,都唔會吹到落山腳。」Kelvin去年由地盤工作轉職的士司機,不料本港爆發暴亂,繼而遇上疫情。他希望香港市民一同為香港同心協力,共渡難關。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎