大公產品

首页 > 新闻 > 正文

無人性 火燒活人 黑暴犯眾怒 黎漢奸仲幫暴徒開脫

時間:2019-11-18 04:27:39來源:大公報

  圖:黎漢奸要暴徒唔好過分暴力,但即刻就露出灰狼尾巴,原來係為咗泛暴派區選拉票的策略

  暴力失控,大學校園硝煙四起,香港半城交通癱瘓,市民反暴之聲響遍全城。

  眼見黑暴犯眾憎,背後嘅大老闆即刻按捺不住了。煽暴多月的「亂港四人幫」之首、壹傳媒創辦人黎智英,昨日又喺旗下嘅《蘋果日報》撰文,標題竟是《我們不只得暴力一條路》。黎智英聲言,暴徒縱火燒人嘅行為係「完全逾越了抗爭的道德底線」。不過,咪以為黎漢奸忽然轉死性,因為下一句佢就自爆要對「火燒活人」割席嘅理由,居然係如此沒有底線:「即管這是滲透者做來陷害我們,我們也難辭其咎,因為這樣的行為旁邊的人一定要阻止,否則失去民心,我們的運動將陷入孤掌難鳴的無助地步。」如此論調,與蕭若元喺案發當日稱被火燒的人是特技演員,邊一個比較涼薄?計鄭晴話,聽呢兩個廢人講歪理,簡直係嘥時間!

  只為政治利益盤算

  大家切勿相信魔鬼會醒悟,黎漢奸嘅轉軚,完全係因為區選將近。

  黎智英這等人縱暴煽暴五個月,區選臨近就扮好心呼籲暴徒收手,都係為咗收割選票。暴徒不是經常說:「當我係condom(安全套)呀?」對呀,黎智英和泛暴派就是當你們是condom,全部都係「膠」,用完即棄。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎