大公產品

首页 > 新闻 > 正文

區議員大狀亦受苦 齊轟官僚效率低

時間:2019-08-19 04:23:43來源:大公報

  圖:余智榮指其區議員辦公室天花,大嘆深受滲水困擾

  樓上單位出現問題,導致樓下單位滲水,有區議員也身受其害。

  「我個區議員辦事處被滲水困擾咗好耐,不停滴水,但一路都解決唔到。天花發曬毛,仲會時不時跌啲灰落嚟,搞嚟搞去都搞唔好。」大埔區區議員余智榮無奈說,他曾向滲水辦求助,惟經多次檢查,依然未能偵測到源頭。「要人哋不停開門畀佢哋入嚟試水,試完又冇結果,試多幾次都唔好意思再麻煩人開門啦!」

  只依賴成功率偏低的「色水測試」尋找源頭,無法確定滲水成因,最終更「Close File」,多區區議員都批評滲水辦成效低,促各政府部門加強協調溝通。

  現時苦主能否提出訴訟,尋求解決?也飽受滲水困擾的執業大律師陸偉雄直指,苦主面對的最大難題,就是蒐證困難,若涉嫌滲水的樓上單位業主堅拒讓調查人員入屋,就難以找到確實的證明,想訴諸法律也不易。陸偉雄認為,政府應檢討現行法例,令涉滲水單位業主不能逃避責任,保障苦主權益。「我個單位出現滲水問題,拖拉近四年都未能解決,最終我都只有賣樓『避難』。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎