大公產品

首页 > 新闻 > 正文

街坊心聲

時間:2018-11-25 03:16:33來源:大公報

  她急市民所急

  黎先生(深水埗區選民、魚販):

  支持陳凱欣入立法會為民發聲,若反對派重返議會,只會助長搞破壞的風氣,令議會繼續陷入混亂。深水埗區內長者比例高,陳凱欣的政綱亦涉及長者醫療券、過渡性房屋等,關心市民所關心的。全家人都支持她!

  熟悉民生議題

  余先生(深水埗區選民):

  支持陳凱欣,區內乃至香港同樣存在住屋、醫療等方面挑戰,她曾任食衛局政助,對民生議題有認識,若加入議會,有信心她有能力、有經驗,針對問題的痛點提出建議。李卓人只是高呼政治口號,非真心服務社會,過去多次拖延政府落實惠民措施。

  新氣象入議會

  李先生(深水埗區選民):

  睇過曬咁多位候選人的政綱,覺得陳凱欣最做到嘢,又熟悉呢區,最欣賞佢關心老人醫療,始終人口老化得嚴重;自己睇好多選舉論壇,見佢唔係單靠口號,其他候選人都係講就叻,但往績麻麻,不如畀新人試下仲好!

  市民與政府橋樑

  陳麗紅(南山居民服務協會地區幹事):

  陳凱欣可以做到市民與政府之間的橋樑,唔會好似其他候選人咁無乜理性,為反而反,只會拖香港後腿。作為女士,覺得陳凱欣研究法定「全薪產假」政綱「最正」!

最新要聞

最受歡迎