大公產品

首頁 > 港聞 > 视频 > 正文

動畫|黃圈新詞:臨時演員

時間:2020-05-20 15:04:16來源:大公文匯全媒體

  臨時演員都係演員,專業啲呢句對白,好多人都好熟。但其實唔係呃人,真係有事實根據。話說有個朋友睇新聞報道時,見警察拉兩個暴徒,有種熟口熟面嘅感覺,於是就搵返嚟幾日嘅新聞,果然!就係5月10號有一家三口行商場,話自己好無辜,唔知道咩事就俾警察票控嗰兩個喎。

  大佬呀!又係果副眼鏡同帽,可唔可以專業啲換造型呢?唔同場合著返適合嘅戲服,唔係套套都係穿越劇,多換幾套衫啦好唔好?而且,唔該咪扮主角經常企係鏡頭前面,又受訪又爆肚講對白,做返臨時演員嘅好本分得唔得?仲有呀!參加演出就咪咁密啦,如果唔係一時係住客、一時係路過、一時係急救員、一時係老師一時又係什麼婦女兒童會志願者,觀眾會認得㗎。類似的情況,其實經常發生。在示威現場,總會見到熟口熟面的臨時演員。

  次次暴動現場都見到果幾個黃圈人,唔通為咗連戲?

最新要聞

最新要聞

最受歡迎