大公產品

首頁 > 文章 > 正文

「獨派」恐嚇選舉主任 聲稱推動「武裝革命」

時間:2016-07-31 08:59:25來源:大公網

  大公網訊(記者鄭治祖)在選舉主任依法決定陳浩天提名無效後,大批支持「港獨」的激進「本土派」網民隨即在facebook(fb)留言,有人聲稱已準備好「掟磚頭」、「掟炸彈」,要推動「武裝革命」。有人留言,要求其他網民查出作提名無效決定的選舉主任和其家人的住址,語帶恐嚇地聲言要「禍及(其)妻兒」,令人擔憂。

  在選舉主任決定陳浩天的提名無效後,多個激進「本土派」支持者及其專頁,即時要將選舉主任起底。由於選舉主任名單是公開資料,不少激進「本土派」組織及其支持者即時將有關資料廣傳,號召網民「搵佢住喺邊」。

  張貼照片追問住處家庭資料

  其中,「方學能」在其fb以《公務員放棄中立原則,參與政治活動,必須開名+開樣聲討》為題貼文,張貼了擔任新界西選舉主任的葵青民政事務專員羅應祺的「官方照片」,稱「僅此祝賀羅太平紳士從此平步青雲」。

  當網民「KelvinPoon」留言提到「住址唔該」時,方學能回應稱,「手頭上冇,大家加油。」其他人則留言詛咒羅應祺,有人更聲稱他一家出街時要「小心睇路」。

  有網民就張冠李戴,將是次作出決定的新界西選舉主任,當作是新界東的選舉主任。「MingCao」語帶恐嚇地稱,「有冇人知(新界東選舉主任)何麗嫦其家人住邊?有冇了(子)女?響邊返學?老豆老母死曬(曬)未?住響邊?」

  聲稱準備「掟石頭」「掟炸彈」

  在「香港民族黨」的網頁,則聲稱要啟動「武裝革命」,有人更聲稱已有心理準備「掟石頭」、「掟炸彈」。有人就聲稱要「挾持」傳統反對派的參選者,要求他們杯葛是次選舉「玩大佢」雲雲。

  激進「本土派」網上散布恐嚇留言

  SimoneChung:既然民主選舉已經失效,就會進入革命一途。呢一啲作惡多端既(嘅)當權者,必須付出代價。

  FatTsoi:掟磚頭又好,掟石頭又好,掟炸彈都好,都已經有哂(曬)心理準備。……有冇心理準備為革命而死?ComeonJames,有。

  EricMa:香港和平抗爭歷史到今日結束。

  學民苦主大聯盟:汽油彈聚會,正式開始。

  LamHong:是時候推動武裝革命。

  DanielCheung:除了革命沒有出路。

  RussellLaw:我好期待香港大暴動。

  LouisLeung:(新界西選舉主任)羅應祺祝全家死曬,百病纏身癱瘓,長命千歲。

  JamesLee:佢會死,佢一定會死。

  李奧陳:唔好連累家人,但意外好難講。

  JimChung:一家大細出街睇路。btw,留係(喺)屋企都唔見會安全。

  ChengMan:剝削別人妻兒的民主權利及人權,那自己的妻兒也自然沒資格享受人身安全。

  TsangYeungChingMarti:認同要聲討呢條友,但不止於呢條友,係成個選管會由呢條友對上嘅都要。

  MaxLi:推動「港獨」不爭朝夕,除左JR(司法覆核),要諗下仲有咩可以玩上國際。睇下(嚇)個勢夠唔夠,選舉制度名存實亡推動民意,脅(挾)持所有唔要篩選既(嘅)議員杯葛是次選擇,有幾大玩幾大。(整理:羅旦)

相關新聞

最新要聞

最受歡迎