大公產品

首页 > 新闻 > 正文

「在街見到的士都好恐懼」

時間:2019-02-12 03:17:47來源:大公報

  圖:陳永發經常用雞蛋炒飯,吃不完便放於雪櫃,再分多餐食用

  有司機遇意外能夠重新振作,並非必然。有遭車禍的的士司機,至今仍未能走出心理陰霾,61歲的陳永發便是其中一人。「2017年10月2日凌晨,我喺機場排隊等客嗰陣,畀對面線嘅的士打斜失控鏟埋嚟,我連避都無得避,只有硬食。撞埋嚟,安全氣袋爆嗰嚇,我就已經昏迷咗。一睜開眼,已經喺深切治療部,全身插滿儀器。」陳永發談起此事,仍猶有餘悸,雙手不期然地緊張互握,顫抖冒汗。

  身剩50元 靠綜援渡日

  他的右腳,亦因意外而永久傷殘,左手亦有輕微中風,無法再以揸的士維持生計。「莫講話揸的士,我依家喺街見到的士都好恐懼,不期然會諗返起嗰宗意外。坐巴士,我坐咗幾個站已經頂唔順要落車,因為個心跳得好快。」現時,他依靠綜援渡日,「手頭緊」時更需向親友借錢。

  「好似依家咁,我全身只有50蚊,使錢咪要慳住囉。用幾隻雞蛋炒一大盆飯放喺雪櫃,就可以食十餐、八餐。想食菜,就去街市執啲人哋賣完賣剩嘅貨尾。」陳永發稱,他經濟能力欠佳,家徒四壁,的士司機從業員總會獲悉情況後,也有送贈電視、雪櫃等電器,助他改善生活。「不幸中之大幸係執番條命,之後生活點過我都唔知,前路茫茫,唯有見一日過一日啦。」

  運輸署發言人指出,在2018年,涉及意外的的士數目為4336輛,佔所有車輛意外整體百分比19%。當中涉及致命、嚴重及輕微交通意外,分別有17宗、334宗及3481宗。

最新要聞

最受歡迎