大公產品

首页 > 新闻 > 正文

BB Cushion點用先啱? 星級化妝師話你知

時間:2018-12-24 03:18:46來源:大公報

  BB Cushion成為近年最受歡迎的化妝品,除因質感「輕、薄、貼」外,更具防曬、護膚、修飾多重功效。但為何女士上妝時,總化不出水潤的果凍肌?有請星級化妝師Kylie Chan為大家解答。

  問: BB Cushion粉撲菌量多,塗在臉上會生粒粒,如何解決?

  Kylie: 不止是粉撲,所有化妝工具不勤加清潔或更換,都會成為細菌溫床,不但影響膚質,更會長出暗瘡。所以,化妝工具應每一、兩周便要作深度清潔甚至更換,不要令其含菌量上升。

  問: BB Cushion常於補妝時使用,個妝又浮又油,為何不能營造果凍肌效果?

  Kylie: 因為你太懶了,直接將BB Cushion在肌膚上又推又抹,肌膚污糟又油膩,當然會浮粉、不貼妝。正確補妝方法,應在事前用花水噴濕肌膚輕拭,或用吸油紙輕印,先除去面上灰塵,再補用BB Cushion,果凍肌就會重新出現。

最新要聞

最受歡迎