大公產品

首頁 > 文章 > 正文

 工黨內訌加劇何秀蘭至肯辭職\鄭晴

時間:2017-08-26 03:15:12來源:大公網

  工黨內訌,內幕愈揭愈精彩!日前爆出胡穗珊辭去主席兼退黨,原來同何秀蘭有關,因為胡穗珊曾經投訴何嘅言行,原本紀律委員會就裁定成立,之但係後來覆檢,就改話不作裁決。呢件事尋日又有新發展啦!工黨尋日再發表聲明,仲轉埋軚,話前晚召開咗特別會議,發覺紀律委員會處理投訴有失當之處,而執委會會寫檢討報告喎!工黨認為常委會同執委會未有妥善處理,需要負責。另外,執委何秀蘭身為涉事者,必須按照政治倫理負政治責任,並在特別會議上主動辭去執委及副秘書長職務。

  立場變嚟變去好兒戲

  之前何秀蘭乜都唔回應,尋日終於都發出聲明,不過就句句都有骨,話「我是涉事一方,被主席將會議上的批評意見展開投訴,令人遺憾。」又夾曬嘴型話,因為政治倫理,要負上政治責任,已經喺前晚辭去執委職務。佢仲話,祝留守工黨的年輕黨友茁壯成長。

  鄭晴就感覺,今次工黨內訌,再一次完美示範反對派團體嘅兒戲一面,胡穗珊同何秀蘭兩個人,就可以將個工黨搞到七國咁亂,立場又可以隨便變嚟變去。誰是誰非?鄭晴唔判斷啦,市民嘅眼睛係雪亮嘅!

最新要聞

最新要聞

最受歡迎