大公產品

首頁 > 文章 > 正文

柯仔踏上民記足跡 探下老友記

時間:2016-08-02 22:38:48來源:大公網

柯創盛和一班老友記。大公報記者黃昱攝

  大公網8月2日訊(記者黃昱)「吹啊吹,讓這風吹。」「妮妲」喺今日凌晨大搖大擺咁掠過香港,天光之後香港好似變咗樣,雖然未至於滄海桑田,翻天覆地,不過都絕對係雞飛狗走,亂七八糟。「八號波」一落,唔少立會參選人就已經「暴走」社區,了解區情。

柯創盛和一班老友記。大公報記者黃昱攝

  觀塘區議員柯創盛(柯仔)延續民記多年來嘅優良傳統,每逢打風必定去茶果嶺視察颱風對街坊嘅影響。尋日佢巡區嗰陣,仲偶遇一班1995年就相識嘅街坊同老友記。原來當年打風之後,民記兩位元老譚耀宗同陳鑑林帶住柯仔落茶果嶺巡區,都有同呢班街坊了解區內情況。「茂發苶室」嘅華哥仲保留住當年嘅剪報,雖然已經發黃,不過華哥專登去過膠,認真有心。而家柯仔有樣學樣,每次打風都重遊故地,梗係氹到一班老友記開心到不得了啦。

  民記主席李慧琼(Starry)最掛心嘅,就梗係自己擔任區議員嘅土瓜灣區,佢兩點左右趕到現場,之後一邊同街坊傾偈,一邊留意區內排水、塌樹同埋垃圾堆積嘅情況,認真係「眼觀六路,耳聽八方」。

  李慧琼已經報名參選「超級區議會」,其他名單包括:周浩鼎、王國興、陳琬琛、梁耀忠、塗謹申、鄺俊宇、關永業、何啟明。柯創盛已報名參選九龍東立法會選舉,其他參選名單包括:黃國健、謝偉俊、譚文豪、胡志偉、陳澤滔、胡穗珊、譚香文、譚得志、黃洋達、高達斌、呂永基。

最新要聞

最受歡迎