大公產品

首頁 > 文章 > 正文

外籍情侶闖港鐵車廠塗鴉 港鐵已報警處理

時間:2016-07-13 19:07:26來源:大公網

  大公網7月13日訊 唔知大家搭地鐵嗰陣,有無留意到地鐵車身有塗鴉呢? 日前「The Grifters」上載咗一段最新短片,惡名昭彰嘅外籍情侶Ether與Utah曾多次潛入多個亞洲城市的鐵路系統塗鴉,而短片開段係拍攝佢哋潛入九龍灣車廠。佢哋首先深夜喺車廠外圍徘徊,之後就以「迅雷不及掩耳盜鈴」嘅方式剪爛防盜鐵路,跟住就爬入去。佢哋之後就搵到目標地鐵,隨即熟練地噴上「CRIME TIME」嘅字眼。當有港鐵職員發現後,佢哋就立即逃走。 
 
  不過片段去到尾聲,就變咗日頭,佢哋竟然又成功潛入柴灣車廠繼續塗鴉,事後仲喺筲箕灣站同鰂魚涌站影低自己嘅「大作」,在場市民依然毫不察覺車身有咩特別。 
 
  嘩嘩嘩!鄭晴到底係咪睇緊港產片呀? 港鐵車廠好似「無掩雞籠」咁,外國人輕輕鬆鬆就可以入到去,如果佢哋唔係塗鴉,而係做其他嘢,咁就大穫啦!港鐵發言人話,片段中涉及九龍灣車廠同埋柴灣車廠,分別發生係2011年至2015年期間,又已經就事件報警,呼籲市民唔好以身試法喎!其實,港鐵過往都出現列車被塗鴉嘅事件,例如2013年6月,港鐵東鐵綫沙田站其中一個車卡就畀人塗鴉。鄭晴呼籲各位,唔好以身試法!唔好以身試法!唔好以身試法!因為好重要,所以要講三次。

最新要聞

最受歡迎