大公產品

首頁 > 文章 > 正文

吳孟達肝癌危殆入ICU 親友趕見最後一面

時間:2021-02-27 17:30:58來源:大公文匯全媒體

達哥危殆。

現年70歲的藝人吳孟達早前證實患上肝癌,兩個月前入院進行切除手術並進行化療。但近日病情急轉直下,有消息指吳孟達前晚已轉入ICU,情況危殆。醫生已通知達哥的家人到醫院見他,好友田啟文、艾威等亦趕往醫院。

今午(27日)約1時,艾威抵達沙田仁安醫院,被問到是否探望達哥,他說:「係,喺ICU。」是否見最後一面?他點頭說:「係。」便匆匆上醫院。田啟文透露已跟吳孟達家人商討處理身後事,他說:「佢依家已經冇乜反應,醫院已經Call曬屋企人,佢現在進入一個彌留狀態,好多情況都未知,屋企人已經亂曬籠,我都同佢企屋人夾緊,現在趕去醫院。」

問及田啟文有否通知其他圈中朋友見達哥最後一面?他說:「我冇通知,驚搞到好亂,我都冇曬反應,唔想搞到場面好失控。現在大家都有曬心理準備。佢屋企人當然唔開心,達哥媽媽都回來去睇佢,所有屋企人好傷心,喺佢身邊陪住佢。」

吳孟達近日情況轉差,要每隔4小時打一次嗎啡止痛,但已起不到作用。達哥不停向來探望的好朋友講:「好痛、好辛苦」。吳孟達在七年前曾因為心臟衰竭送入醫院深切治療部搶救,其後康復出院。走出鬼門關的達哥,最近卻在為內地電影《少林寺之得寶傳奇》拍攝海報時,突然感到心臟不適,用手按着心口,痛苦得臉容扭曲。

(點新聞記者陳惠芳報道)

最新要聞

最受歡迎