大公產品

首頁 > 文旅資訊 > 正文

「雙影帝」相隔18年再合作 劉德華劉青雲新戲火花勁

時間:2020-10-24 20:43:13來源:點新聞

相隔18年後,劉德華和劉青雲於新戲《拆彈專家2》中再度合作。資料圖片

  「雙影帝」組合劉德華、劉青雲合演的新戲《拆彈專家2》已定於年底上映。今次是華仔和青雲繼《嚦咕嚦咕新年財》後,相隔18年再度合作。相隔這麼多年再與華仔碰頭,青雲直言兩人默契依舊。華仔更表示,同青雲再碰面,很有新鮮感。

  新戲中將有連場槍戰、爆破等驚險場面,二人最難忘是拍攝一個「拯救」場口。他們登上一輛貨車,然後吊臂將貨車吊上八層樓高。青雲說:「雖然導演有話吊高,但冇講會吊幾高,拍攝時候數三聲1、2、3就吊咗上去,我仲諗住會慢慢試,點知一take完成。」這場戲雖然聽起來很危險,但華仔就說:「以前拍戲就搵命博,而家會覺得被照顧,安全好多。」

  華仔與青雲在過往的電影中都分別飾演過拆彈專家,但今次卻有不同領悟。青雲說:「好多年前我演嘅拆彈專家,是帶有喜劇感,但今次是實牙實齒做專家,帶出有啲嘢失去咗係搵唔番。」華仔亦表示:「意外同明天,大家唔知道,角色中嘅我,經常緬懷過去,然後又會話將來要點點點,但其實最重要嘅唔係過去、唔係將來,係現在,原來世界上最危險嘅炸彈其實係人性。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎