大公產品

首页 > 新闻 > 正文

Mily:中菜好食不斷學煮

時間:2020-11-29 04:23:33來源:大公報

  在港工作的孟傭Mily指出,對比孟加拉,香港對他們來說的確十分吸引,她的中學朋友都有計劃來港打工,希望改善生活。

  僱主教睇電視劇學廣東話

  Mily目前在一個只有男女戶主的雙人家庭工作,主要工作是照顧三隻狗和煮飯。她說:「我在孟加拉的朋友了解到可以在香港工作,都想離開孟加拉,希望多賺錢。因為我的朋友,最多的一個,每個月都只能賺約1200港元。在香港,收入多很多。」

  語言方面,她說:「我係有學廣東話,但我學嘅係好書本,好標準嘅廣東話。例如炒餸,僱主講『兜兜佢』,我開頭咪會唔明。之後僱主叫我睇多啲電視劇,睇睇嚇就學咗好多流行啲嘅廣東話。」她讚香港環境不錯,匯款回國方便,到處都是Western Union的站點。她又指出,孟加拉外傭還未發展出如菲傭在中環、印傭在銅鑼灣的聚腳點,「我和同樣在港工作的表姐主要去尖沙咀、深水埗,但又不是很多同鄉」。

  Mily坦言打算繼續留港工作,特別是已適應了香港生活,僱主對她也很好,希望能多賺錢回鄉:「我來到香港後,發現中國菜很好食,仲要多米飯,好啱我。我最鍾意食蠔油雞翼同蒸排骨。因為鍾意食,所以我都不斷學多啲餸。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎