大公產品

首页 > 新闻 > 正文

「幾時可再衝出香港?」

時間:2020-10-28 04:23:24來源:大公報

  圖:不少港人特地趁重陽節長假期往山頂遊覽\大公報記者蕭霖攝

  【大公報訊】大部分港人坐困愁城超過八個月,雖仍可離境,但既要面對花費過千元的私人核酸檢測費,還要付出接近萬元出境後起碼14天的強制檢疫費用,故大部分人寧願留港,每逢周末假期就行山、住酒店「宅度假」(Staycation),在剛過去的重陽節長周末,郊外到處人潮迫爆。

  「我上星期去咗大澳,由大澳行到東涌,再上星期去咗南丫島,再上上星期去咗長洲,成個香港我差唔多走勻。酒店住過迪士尼、海景嘉福洲際,每次行完山住完酒店,令我更加想離開香港出去旅行。」30歲任文職的Wing說。

  「等於將條橡筋不斷拉緊」

  她稱只要可以離開香港去旅行,已不介意任何旅遊地點,「以前只會希望去日本、韓國、泰國、台灣等,但而家唔理咁多,總之有得旅行就得,廣州、惠州、潮汕,通通想去。」她對上一次旅行,已是一年多前到日本鳥取。

  長時間留港,無法藉着旅行釋放情緒,她感到長期情緒低落,「返工已經好辛苦好攰,打工仔最希望就係放假、去旅行唞嚇,但而家無得去旅行,等於將條橡筋不斷拉緊,無得放鬆。即使可以行山,但始終留喺香港,感覺不一樣。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎