大公產品

首页 > 新闻 > 正文

時裝設計師:工廠停擺 冀業務重回正軌

時間:2020-10-28 04:23:22來源:大公報

  「我哋要有信心,只要疫情受控歸零,大家就可以回復以前嘅通關方便。」

  「我本身係一位時裝設計師,喺江門有間工廠,主要設計自家皮革服裝品牌,再將產品內銷中國大陸或東南亞等多個地方,但係疫情之下,我返唔到去江門監督住啲服裝製作,工廠等於停擺。我呢刻只係好想快啲落實粵港澳三地通關,令我可以北上處理事務,工廠回復正軌。」60多歲的鬼塚本身是時裝設計師,也是合約演員,在無綫電視台任職。

  「如果可以,我都想即刻返上江門處理工廠事務,即使隔離14日,我都無所謂。但我亦係一位合約演員,公司工作通告一般會喺48個鐘頭前發出,48個鐘頭後一定要去到拍攝現場,呢個狀況下,根本唔容許我有超過14日或者28日嘅突然離開。」鬼塚無奈地說。

  他表示,疫情前平均每星期有兩、三天到內地處理工廠事務,惟疫情後已無法北上,令工廠猶如半停滯狀態。

  他說,「因為我係做自家品牌嘅皮革服裝生意,每件都係限量生產,所以每件嘅出品都特別嚴格,一定要由我親自設計、監督,直到完成,中間每一程序同過程,一絲不苟。」

   就政府昨日宣布放寬港人由內地返港的檢疫安排,鬼塚表示歡迎,認為是步向全面通關的第一步,「任何事都要循序漸進,一步一步嚟,而家第一步開通咗,自然會有第二步、第三步,我哋要有信心,只要疫情受控歸零,大家就可以回復以前嘅通關方便。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎