大公產品

首页 > 新闻 > 正文

不快經歷/持BNO市民:British向我Say NO

時間:2020-10-24 04:23:24來源:大公報

  【大公報訊】記者龔學鳴報道:「根本就係英國嘅抽水把戲!」市民陳先生說。年屆五十、在香港土生土長的陳先生,以香港為家,從未移居外地,卻領取過三種護照。「大學畢業時揹起大背囊浪遊,走遍20幾個國家,當時拿的是Britsh Passport(英國護照),本護照和英國人所持的一模一樣。」

  雖然他當年拿着這本護照通行歐亞,依然遇到小風波,「入境希臘時,關員用懷疑眼光打量我,一再問我係唔係英國人,因為我唔係白皮膚。」

  外國關員不識BNO

  九十年代,陳先生證件到期,被迫申領BNO。「真係好嬲,多了括弧海外(Overseas),即係點?即係降格,矮化我哋,即係British同我哋劃清界線,向我哋Say No!」他說當時「無得揀」,「嗰陣攞住BNO去土耳其,關員上火車檢查,睇咗好耐,又落車走入office(辦公室)查核,好明顯佢唔知呢本係乜。」

  等到九七年,陳先生急不及待申領特區護照。「呢二十年都係攞特區護照外遊,行咗30幾個國家城市,過關暢行無阻。」除了方便,陳先生說還有一個明確身份,「唔使畀人睇低同懷疑」。他不禁問一句:「都唔明點解有人會叫攞BNO,佢哋試過用咩?」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎