大公產品

首页 > 新闻 > 正文

太耐無旅行 住酒店頂癮

時間:2020-09-27 04:23:40來源:大公報

  圖:有人在疫情下租五星級酒店套房開P,為的是搵回旅遊的快感

  【大公報訊】記者方學明報道:「我哋成班朋友足足一年無去旅行了,所以趁而家酒店房價平,一班人喺酒店房開Party(派對),攞番啲度假嘅感覺。」擔任文職的阿江是旅行狂熱者,每當有假期,便訂機票去旅行,最常去日本。但新冠肺炎疫情下,他無法出行,最近遂以日租5000多元,在尖沙咀一間五星級酒店租住套房,邀請十多名朋友到房間飲酒狂歡。

  「呢期好hit去酒店開房開party,最主要因為平,一般千幾蚊包早餐同自助晚餐,又可以用酒店設施,又可以有度假感覺。我因為要招呼十幾人開party,先至租套房,我見其他人租標準房,都六、七人住埋一間房。」

  被問到酒店突然多了人聚會,會否擔心增加感染新冠肺炎風險,阿江說,「唔擔心得咁多。」他稱,「我哋已經好長時間屈喺香港喇,真係好悶,我哋要放鬆!坦白講,住酒店解決唔到問題,但總算頂住先。」他稱最希望早日放寬旅遊限制,讓他們重拾旅遊感覺。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎