大公產品

首页 > 新闻 > 正文

大埔海濱和平風箏 鬥靚鬥高不鬥命

時間:2020-06-07 04:23:42來源:大公報

  同是放風箏,在大埔墟海濱公園也有一群風箏發燒友,但他們鬥靚鬥高不鬥命,一見到有人鬥鳶,便把其趕離現場,「鬥鳶好危險,公園好多一家大細喺度玩,容易弄傷他人,而且鎅到其他風箏都好大損失!」

  海濱公園常客、風箏發燒友玖零(化名)說,「一望動作就知道,我哋放風箏,一飛上天就唔會咁扯法,佢哋(鬥鳶者)會係咁扯線,控制風箏動作去鎅人哋風箏。而且過去一摸就知道,玻璃線嘅手感好粗。」

  玖零說,每當見到有人走來公園鬥鳶,便會主動趕走他們,「太危險,一鎅到,一定會皮開肉爛。正常放風箏熱點,都會有人趕佢哋走,只有泥涌無王管,而家成為鬥鳶者聚集嘅戰鬥場。」

  「真正嘅風箏愛好者,啲風箏一係花重金購買,一係就花好長時間自己製作,一旦被人鎅斷飛走,唔傷心先奇。」風箏發燒友李先生一邊放着花上千元購買的16平方米大風箏,一邊說道。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎