大公產品

首页 > 新闻 > 正文

生意差照開檔 信疫情總會完

時間:2020-03-29 04:23:21來源:大公報

  圖:過往午市總是枱枱爆滿的水記,現時食客大減

  「由『日本仔』投降嗰個年代已經開檔,你話有幾耐啦!」開業逾60年的牌檔「水記」,位於接鄰中環著名「食街」士丹利街的小橫街吉士笠街,向以牛腩麵馳名,深受附近工作的上班族喜愛,窄巷三、四張枱經常爆滿。不過第三代傳人林建永直言,疫情下的客量「已經今時唔同往日」。隨着「禁聚令」生效,短期內生意更加「唔使望」。

  六、七歲已在牌檔幫忙的林建永,見證着中環的繁盛發展,過往每日午市總是座無虛席。不過疫情下缺乏打工仔光顧,令水記生意大減三分之二,「冇人返工,邊有生意啊?我以往每日賣50至60斤粉,近期全日只賣20幾斤粉」。即使是午市繁忙時間,日前卻曾只有五位客人,「就算繁忙時間,都係差好遠」。

  林建永解釋,牌檔通常做「天口涼」生意,即每年11月至4月的涼快日子便是牌檔旺季,客人都愛在空氣較流通的「街邊」進食,惟現時生意卻史無前例地淡靜。林認為除了失去上班族,亦有不少客人被疫情嚇怕,「有啲客明明有位都唔坐、唔搭枱,寧願旁邊等位,想坐得疏啲」。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎