大公產品

首页 > 新闻 > 正文

月蝕18萬苦撐 熟客幫襯吊命

時間:2020-03-29 04:23:21來源:大公報

  圖:一樂經營多年儲下一批熟客,目前靠熟客前來買外賣支持生意

  坐落中環士丹利街的「一樂燒鵝」,店面不大,裝潢平實,但已連獲六年「米芝蓮一星」,亦是不少明星聚腳地,遊客則佔約半數客源。不過,大半年來生意持續下跌,負責人朱太告訴大公報記者,「自從過年時疫情爆發,生意更加少咗好多,原本仲賺到租金,但呢個星期啲留學生返嚟,客人即怕怕唔敢嚟,大概蝕18萬一個月」。

  朱太說,客源最多是遊客,「燒味對遊客有一定吸引力」,好景時每日至少有一百幾十個遊客,佔客源半數以上,「佢哋鍾意喺度食完上山頂、大館玩」,然而疫情把最後一批遊客也捲走,店舖也被迫於晚上七時半提早休息。

  朱太也曾與業主商討減租,但「業主話自己都顧唔掂」。猶幸經營多年儲下一批熟客,一樂目前靠熟客支持生意,「但喺疫情下,熟客幫襯都買少見少,唔係辦法」。記者逗留約半小時,只見約有近十名熟客前來買外賣,有的在等候時還鼓勵朱太撐下去,逗得她笑不攏嘴,笑言:「做到我一定做!」

  朱太表示,店舖將跟足政府新措施要求,座位枱櫈的距離都能做到相距1.5米。她說:「每晚都冇乜客。」能夠安排客人「隔一張坐一張」,客人自己亦會「自然坐開啲,保護自己」。她支持政府的新措施,因為有防疫理由,「我哋食肆都會履行普通市民責任」。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎